2011. augusztus 10., szerda

Fujitsu - Siemens Amilo laptop, működő - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Költözés miatt kiárusítást tartok!
Eladó a képen látható Fujitsu - Siemens laptop. Kb. 3 éves, 2010. decembere óta nem használom, vettem másikat. Töltőjét nem tudom hozzá adni. A laptop műszakilag rendben van, az egyetlen hibája, hogy hamar túlmelegszik. Én mindig hűtöttem, és így tudtam egész nap használni. Decemberben leformáztam, Win Xp-t tettem rá, és utána ki is kapcsoltam, használva nem volt, programokat sem tettem rá. Esztétikai hibája annyi, hogy amikor felnyitjuk, a monitor és az aljzat érintkezésénél a jobb sarokban, van egy nagyon kicsi hézag (ez nem befolyásol semmit a működésében), kb. 2-3 mm.
Winchester: 80 Gb
Képernyő: 15"
Fix ár NINCS, de ésszerű árajánlat esetén előbb lezárom az aukciót!
Kérdezz nyugodtan, a termékekkel kapcsolatban viszont lehet hogy beletelik pár napba amíg választ tudok adni, ugyanis még a régi lakásomban vannak, de én már nem tartózkodom ott.
Kérlek nézd meg a többi aukciómat is, szinte mindent 1 FT-ról indítok!
Postázni nem postázok semmit, személyes átvétel a 14. kerületben, az Örs Vezér Tér környékén lehetséges.
Futárszolgálattal még elküldöm abban az esetben, ha a vevő intézi önköltségen, nekem csak át kell adnom a terméket. Sajnos nincs időm ezzel foglalkozni, kérlek ennek tudatában licitálj!


Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-11 15:29
. Fujitsu - Siemens Amilo laptop, működő - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése